کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

برای کیان عزیزم

کیان بزرگ مرد کوچک من

1391/9/24 8:13
نویسنده : مهسا
536 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلی شما نی نی ها انگار توی بعضی از ماهها جهش های محسوس میکنید و این اتفاق بین ١٥ ماهگی تا ١٦ ماهگیت هم افتاد. یک دفعه بزرگتر شده و انگار هر چی میگم میفهمی. مامانی فدات بشه که حرف گوش میکنی.

یادته عاشق مسواکهای اموزشیت بودی و بابا مجید هر وقت مسواک میزد تو هم مسواکتو برمیداشتی و می نشستی روی زمین و مسواک میزدی! از این ماه مسواک واقعی برات اوردم با خمیر دندون و رسما مسواک زدن را شروع کردی. اول رفتیم جا مسواکیتو اوردیم و با هم مسواک و خمیر دندون گذاشتیم توش و ر فت کنار مسواک و خمیر دندون مامان و بابا:

 

خمیر دندونت را شهره عزیز برام از آمریکا فرستاد و سن داره یکی از ١٢ ماه تا ١٨ ماه و یکی هم ١٨ ماه به بالا برای همین خیالم ر احته، آخه وقتی بهش گفتم برام خمیردندون بفرسته از دوستش که اونجا دندونپزشکه پرسیده بود و برات خریده بود. ممنون شهره عزیز.

مسواک و خمیر دندون را میشناسی و تا میگم مسواکت کو میری میاریش ولی یک مشکل کوچولو هم با تو پسر بلا داریم و اونم اینکه روزی ٢٠ بار می خوای مسواک بزنی.نگران.کسی جرات نمیکنه در سرویس بهداشتی اونطرف را باز کنه چون در کمتر از ١ ثانیه خودتو میرسونی به اونجا و دست دراز و اه با کسره به معنی بده شروع میشه. حالا چکار کنم که هم از مسواک زدن بدت نیاد و هم روزی ٢٠ بار اینکار را انجام ندی؟ سوال. میبینی پسری هر قسمت از بزرگ شدن تو یک عالمه سوال برام داره. هی ! ولی من موفق میشم.

حوله حمام نوزادیت هم دیگه برات کوچولو شده بود و وقتی می ایستادی پاهات بیرون میموند. از این ماه حوله اندامیتو آوردیم بیرون. حاله دیگه علاوه بر اینکه دم روشویی کنار مسواکهای من و بابا؛ مسواک تو هم هست. کنار حوله های ما هم حوله تو هست. عزیزم ببین چه خانواده سه نفری با مزه ای شدیم.

اینم کیان بعد از اولین حمام با حوله جدید:

موهات بلند شده و فر فری. خیلی بامزه شدی !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)