کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

برای کیان عزیزم

خوردنیهای کیان

1391/9/20 8:17
نویسنده : مهسا
1,085 بازدید
اشتراک گذاری

پسری همه آدمها سلیقه غذایی دارند که با بقیه متفاوته ولی تو هم مثل مامانی و بابایی عاشق چیزهای شیرینی و مامانی خیلی حواسشو جمع میکنه که تو زیادی شیرینی نخوری ولی چکار کنیم پسری منم دوست دارمقلب. خیلی سخته مقید بودن به تمام اصول تغذیه ای برای تو. من سعی میکنم چیزهای مفید و مغذی ر ا توی برنامه غذاییت حتما جا بدم و خیالم از اون نظر راحته ولی خب چیزهای بد هم یواشکی می خوریم.

کیان عاشق شکلاتی. مخصوصا شکلات کاکائویی. وقتی پسر خوبی باشی یک کیت کت جایزه میگیری. انواع شکلاتهای کیندر را هم دوست داری.

کیان کیت کت میخوره و مامانش هم برای لباسش جیغ میزنه و اون میخنده.

یکبار اب پرتقال سن ایچ با نی خوردی و خیلی دوست داری. میریم سوپر خودت میری دم یخچالها و بالاخره پیداش میکنی. زورت نمیرسه در یخچال را باز کنی ولی اینقدر اونجا میمونی تا یکی در را برات باز کنه و آب پرتقال بر داری و بیاری دم صندوق. مامانی تقلب میکنه و خودش آب پرتقال میگیره و با سرنگ میریزه تو شون  تا ذوق کنی و بخوری.

نوشیدنی آلوورا دوست داری و این را دیگه راهی براش بلد نیستم که بتونم خودم درست کنم

بعد که خوردی، خودت درشو میبندی تا مطمئن بشی کس دیگه ای نمیخوره:

ماست خیلی دوست داشتی ولی یکبار بابا مجید بهش ماست و موسیر داد و از اونروز با اکراه ماست میخوری متاسفانه.

سیب و موز هم خیلی دوست داری. سیب را بیشتر از اینکه گاز گاز کنی خوشت میاد. باید یک سیب پوست بکنم و بشینم و تو هی بری و بیای گاز بزنی و ممکنه این پروسه نیم ساعت طول بکشه.

عاشق جای دندوناتم که روی سیب میمونه.

انارم دوست داری. دون میکنم و میریزم تو کاسه و بهت میدم ولی نمیدونم چرا بیشتر دوست داری کاسه ر ا خالی کنی روی زمین و از روی زمین انار برداری بخوری. ژله اناری هم که دیگه نگو.تشویق

پنیر خالی دوست داری. تا حالا ندیده بودم راستشو بخوای مامانی کسی پنیر خالی بخوره. تو اولیشی.لبخند

کلا گوشت سفید را به قرمز ترجیح میدی و ماکارانی و نودل و پلو هم دوست داری.

پیتزا سبزیجات هم بهت دادم دوست داشتی.اوه

لیمو ترش هم خیلی دوست داری و هم باید تو غذات بچلونم و هم بدم دستت تا زبون بزنی. من که دلم از حال میره ولی تو حتی قیافتم عوض نمیشه.

بستنی زمستانه هم دو تایی دوست داریم و میریم برای خودمون میخریم و می خوریم.چشمک

لواشک هم دوست داری و یکبار از توی یخچال پیدا کردی و منم ساده گفتم یکم میزارم دهنش دوست نداره نمیخوره. یک کوچولو خوردی و دیگه ول نکردی.خوشمزه

سوهان ، باقلوا و کلا هر چیز شیرین و خوشمزه ای را دوست داری. قندون هم از دستت قایمه چون اگه ببینی حتما میذاری دهنت. تو خونه ممنوعه ولی خونه پدر جون بعضی وقتها یواشکی میدزدی. یا پدر جون یواشکی از من بهت میده.

پ.ن: : خاله مریم عزیز(مامان کیمیا) این پست را ندید بگیر.عصبانی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم(مامان کیمیا)
16 بهمن 91 22:04
مهسا جون قیافه من موقع خوندن این پست فکر کنم خیلی خنده دار بود...هی خوندم..هی اخمهام رفت تو هم...هی خوندم ...هی تو دلم هرچی فحش بلد بودم نثارت کردم....خلاصه داشتم فکر می کردم بیام تو کلوپ واست چند تا نکته تربیتی پزشکی بنویسم که رسیدم به آخر صفحه و پ. ن. را خوندم.....و از صدای خنده ام مهرداد و کیمیا دو متر از جاشون پریدن بالا...