کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

برای کیان عزیزم

اسباب بازی جدید کیان

1391/9/28 17:09
نویسنده : مهسا
381 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم تو همچنان از وقتی به دنیا اومدی عاشق آب و حمامی و حالا که بزرگتر شدی خودت یکدفعه هوس حمام میکنی. میری دم حمام می ایستی و یکی یکی لباسهاتو میکشی که از تنت در بیاری و این یعنی بریم حمام. اگه کار دیگه ای نداشته باشیم میبرمت. فقط یک مشکل کوچولو داریم و اونم اینکه دیوار پشت حمام به بالکن اتاق توئه و برای همین هیچ مدلی گرم نمیشه. بابایی هم چون خیلی پسری را دوست داره و نمی خواد به خاطر آب بازی و حمام سرما بخوره برات یک بخاری برقی خرید تا مامان قبل از بردن شما حمام برات بزاره کنار اون دیوار سردتشویقممنون بابا.

ولی از لحظه ای که این بخاری بامزه اومده توی خونه و بابا پایه هاشو وصل کرده شده اسباب بازی عزیز تو. خب خوشگله، دگمه داره، پیچ داره، مشبکه و هزار تا دلیل دیگه که تو ازش دل نمیکنی. اوایل فقط داشتی با دگمه هاش بازی میکردی ولی نمیدونم چطوری به فکرت رسید که میتونی از روی صفحه مشبکش چیز بندازی داخلش. حالا شده وسیله غربالگری. هرچی دستت میرسه امتحان میکنی ببینی از توی سوراخهاش رد میشه یا نه. رد نشه که هیچ ولی اگه رد بشه میوفته توش و بابا مجید همش داره از داخلش خرت و پرت میاره بیرون. از مسواک تو گرفته تا شتهای سایه من که از توی کشو میدزدی و خلاصه هر چیز کوچولویی که به دستت برسه.

پسری چون نگران بودم دیگه چیزی بندازی داخلش که در نیاد و یا ما متوجه نشیم و روشنش کنیم، از دستت قایمش کردم و گذاشتم توی انباری.زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)