کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

برای کیان عزیزم

افتتاح مترو اصفهان

1394/8/21 9:42
نویسنده : مهسا
243 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مامان مترو اصفهان بعد از فکر کنم ده سال عملیات و یه بیست سال حرف زدن دربارش..بالاخره یه خطش در پاییز 94 افتتاح شد. خب ازا ونجائی که مامان خودش همونجا کار میکنه در اولین روزهای افتتاح پسر گلشو با خودش برد که مترو سوار بشه. چندتا هدف همزمان داشتم. هم اینکه تو مترو سوار بشی و هم خودم ذوق کنم و سوار بشم. درسته که من سالهاست بزرگ شدم ولی کودک درونم سرجاشه و داره با تو از اول زندگی را دوره میکنه.

یه عالمه هیجان داشتی از اینکه داری میری با پله ها زیر زمین

کیان در ایستگاه مترو منتظر مترو

مترو اومد و کیان با هیجان همراه با ترس بررسیش کرد

ترس تو صورتت کاملا معلومه...با احتیاط هم میرفتی طرفش..داخل تونل هم برات یه عالمه علامت سوال بود که خیلی تاریکه و چطوری بریم داخلش

کیان در کابین مترو....نو..جدید و شیک

یه دوست هم پیدا کردی که اونم مامانش دقیقا با انگیزه من اورده بودش مترو گردی

رفتیم تا ایستگاه اخری که افتتاح شده بود. ده دقیقه توقف داشت و دوباره برگشتیم ایستگاه اولی که سوار شده بودیم

پیاده شدی علامت سوالهای مغزت هزاربرابر شده بود و سوالهات هم هزار برابر...مامان چطوری میره..چطوری میاد...کجا دور زد....رانندش کجاست...سوال

بردمت جلو تا کابین را ببینی اینقدر مثل موش هی نگاه کردی و سوال کردی تا اپراتور دلش برات سوخت و دعوتت کرد تو کابینش...قطعا که کاری بر خلاف قوانین بود. ولی کی میتونه از این پسرک کنجکاو و شیطون بگذره...یکم خجالت کشیدی ولی اینقدر ازش سوال کردی که خودشم گیج شد و یه نگاه اخی چقدر گناه داری هم به من کرد. خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)