کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

برای کیان عزیزم

مهراد

1394/6/18 9:04
نویسنده : مهسا
294 بازدید
اشتراک گذاری

پسری مامان...میشینی درباره آیندت حرف میزنی و کلی منو میخندونی. میگی من بزرگ که بشم اسم پسرم مهراده. تو هم پیری چی میشی و مامان بزرگشی. بابا مجیدم پیری چی میشه و بابا بزرگشه. یه مامانم براش پیدا میکنم. خنده

خلاصه که اسم پسرت را انتخاب کردی "مهراد" حالا مهراد کیه؟ اسم یکی از همکلاسهای مهدته که به خوابالویی معروفه و هر روز که مامانش میارتش مهد خوابه و رو تشک میخوابه. بعضی روزها که شما هم خوابت میاد و میگی به خاله زهرا بگو کیان خوابه. تشک شما هم کنار تشک مهراد پهن میشه و شما کنارش میخوابی. البته خاله زهرا میگه شما نمیخوابی و وقتی صف صبحگاه تمام شد و خیالت راحت شد که نباید ورزش صبحگاه کنی و تو صف وایسی بلند میشی و میری تو کلاست ولی مهراد ظاهرا تا نزدیک ظهر خوابه. خواب

گفتم بدونی که اسم پسرتم انتخاب کردی و چون من همیشه یه دختر داشتم و اسمشم ترنم بود و الان یه پسر کوچولو دارم میشه حدس زد که تو بعدا یه دخمر ناز و دوست داشتنی خواهی داشت...محبت

پسندها (2)

نظرات (0)