کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

برای کیان عزیزم

مرد کوچک

1394/5/20 12:27
نویسنده : مهسا
755 بازدید
اشتراک گذاری

کیان.......
مرد کوچک 
مادر 
خوب به حرف هایم گوش کن 

حرف های شاید تلخ و سنگینی است 
اما باید از همین بچگی ات برایت بگویم تا در آینده آماده باشی 
برای مرد شدن تو قرار است مرد خوبی شوی 
مرد بودن کار سختی است 
اینکه قوی باشی اما مهربان 
صدایت پر جذبه باشد اما نه بلند 
اینکه باید گلیم خودت را از آب بکشی بیرون 
و مهم تر اینکه باید تکیه گاه باشی 
عزیزم 
تکیه گاه بودن سخت ترین قسمت مردانگی است 
اول از همه تکیه گاه خودت باشی و بعد عشقت 

عشق چیز عجیبی نیست 
حسی است مثل موقع هایی که صدایم میکنی : مادرو من میگویم : جانم! 

و به همین مقدسی است. 

عاشقی را کم کم خودم یادت میدهم 
لا به لای الفبا و اعدادخودم عادتت می دهم به گفتن دوستت دارم 
گل خریدن 
قدم زدن 
و غافل گیر کردن 
مثل همین کاری که برای تولد پدرت کردیم 
پسرم 
بزرگ شدن، جدی است 
مثل همین بازی های بچگی ات . 
اما به مادرت اطمینان کن 
من خیلی قبل تر از به دنیا آمدنت 
خودم را برای بزرگ شدن تو آماده کرده ام.... 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ــــــدلارامــــــ
8 شهریور 94 19:05
سلام مامانه نینی ماشالا نینیه نازی دارین منم قراره خاله شم و واسه همین ی وبلاگ واسه نینیه تو راهیمون درس کردم خوش حال میشم ب وبلاگم سر بزنین نینیه ما منتظر قدم هاتون توی وبمون هست اگرم موافق تبادل لینک بودید بم خبر بدین