کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

برای کیان عزیزم

ما و لباس محلی...

1394/3/31 14:18
نویسنده : مهسا
884 بازدید
اشتراک گذاری

پسری تو مسافرت شمالمون رفتیم ماسوله و اونجا مامان مهسا هوس کرد که لباس محلی بپوشه و با شما و بابا مجید عکس بگیره. عکس محلی گرفتیم و قجری....البته شما از صبح نخوابیده بودی و به شدت خوابت می اومد. شاید هم خوب بود چون از خواب زیاد اروم شده بودی و حرف گوش کن....یه شمشیر چوبی هم خریده بودی که با کلی خواهش و التماس رضایت دادی بیخیال حضورش تو عکسها بشی ....عکسهامون از نظر من خنده دار شدند و باحال. در هر صورت خاطره میمونند. گرچه به نظر بابا مجید بسیار کار کثیفی بود پوشیدن اون لباسها خندونک.

این شما و لباس محلیتون و چرتکه دستت که عاشقش شدی

اون نصفه نیمه هم منم چشمک

پسری بلا یعنی من دارم با آقتابه و لگن دست تو رو میشورم...چه حرفا

بعید میدونم این عکسمون از نظر موازین نی نی وبلاگی اشکالی داشته باشه..نظر تو چیه؟

اینم شما و بابا مجید با لباس قجری.....

وای ادم با پوشیدن ابن لباسهای چندین و چند لایه رو لباسهای خودش تقریبا دوبرابر میشه خنده

اینو گفتم فکر نکنید ما خانوادگی اینقدر توپولوئیم آرام

اینم مثلا من دارم برای شازده چایی میریزم.....

فدای مدل نشستنت شازده کوچولوی من...

 

پسندها (1)

نظرات (0)