کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

برای کیان عزیزم

کیان و ژستاش

1393/9/2 13:02
نویسنده : مهسا
403 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مامان خیلی بمزه میشینی و تلویزیون میبینی یا بازی میکنی..من عاشق نشستناتم و فیگورات...

 

کارتن به جاهای حساسش رسیده

یکم بیمزه شده میشه وسطش لگو بازی هم کرد

بازی هم میکنی و پشتت قایم میکنی و میگی نیست...بیا پیداش کن

مامان بیا لگو بازی....

وای من عاشق این جملم...

مامانی از بچگیش عاشق لگو بازی بود و هیچ وقت فکر نمیکرد یه روزی بشینه با پسر کوچولوش لگو بازی کنه.

بعدها که بزرگ بشی هر وقت لگو ببینی میگی مامانم یادش بخیر همش با هم داشتیم لگو باز میکردیم.

منتظرم چهار سالت بشه و ببرمت خانه لگو ثبت نامت کنم..پسر لگو باز من

 

اینم بدون شرحه...بوس

وقتی میگم ژست بگیر ازت عکس بگیرم کاری نیست که نکنی و بعدم غش غش بخندی...خنده

نوتلا خوردنت هم منو کشته....

البته رقیب هم داری چون این مدل نوتلا مورد علاقه بابا مجید هم هست و من واقعا نمیدونم قوطی خالیهاشو که دور خونه پیدا میکنم باید تو رو دعوا کنم یا بابا مجیدومتفکر

همیشه که نباید اون مدلی که روش نوشته خورد...خلاقیت هم لازمه زبان

حتی با انگشت خوردن هم گاهی واجبه....همیشه که نباید با کلاس بود خوشمزه

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدیس
11 خرداد 94 8:55