کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

برای کیان عزیزم

38 ماهگی و تولد خاله

1393/8/13 14:12
نویسنده : مهسا
308 بازدید
اشتراک گذاری

هرسال یکی از ماهگردهای تو با تولد خاله مهدیس همزمان میشه و ما هم از کیک خاله سو استفاده میکنیم..

امسال 25 سالگی خاله همزمان با 38 ماهگی تو شد و صد البته که مدتهاست مسئولیت فوت کردن شمعهای تولد همه به گردن شما افتاده و اجازه نمیدی کسی شمع تولد خودشو فوت کنه و ارزو کنه....

 

 

 

خاله مهدیس امسال با تغییر رشته قبول شدن ارشد تو رشته مورد علاقش از پیشمون رفته یه شهر دیگه. تو براش دلتنگ میشی و سراغشو میگیری...قربونت برم که اینقدر خالتو دوست داری. اونم تو رو خیلی دوست داره. تو خیلی وقتها با خودت فکر میکنی و بعد میای درباره فکرت با من حرف میزنی...هر دفعه میای میگی مامان مخسا، خاله مهدیس کی میاد....میفهمم داشتی بهش فکر میکردی....یا بهت میگم داریم میریم خونه مامان منیژه ..چشمات برق میزنه و میگی خاله مهدیس اومده؟ میگم نه...هنوز نیمده. غم میاد تو چشمات و من دلم برات ضعف میره.

البته به کسی نگو خاله مهدیس هم بعضی وقتها به مامان میگه همین الان یه عکس از کیان برام بفرست دلم براش یه ذره شده. بعضی وقتها هم میگه فقط دلم برای کیان گوگولی تنگ شده...یعنی برا ما تنگ نمیشه دلش اصلا....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)