کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

برای کیان عزیزم

پسر یک متری من!

1393/4/29 16:22
نویسنده : مهسا
291 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی مامان نمیدونم چرا ولی برام مهم بود که کی یک متری میشی. از خیلی وقت پیش و از وقتی که 90 سانتی را رد کردی دائما قدت را اندازه میگرفتم تا ببینم چه موقع به یک متری میرسی. بابا مجید برای اینکه اذیتم کنه میگفت یه روز اندازش میگیری و شده یک متر و نیم سانت و دیگه نمیتونی کاریش بکنی! یک متریش از دستت رفته!  ولی اینطوری نشد  شما الان یک پسر کوچولوی 34 ماه و 15 روزه و یک متری هستی خندونک این یعنی از روز تولدت 46 سانتیمتر قد کشیدی. افرین پسر مامان! البته یک متر شدن هیچ خاصیتی نداره. فقط طبق قوانین بین المللی شنا تو از این تاریخ میتونی وارد استخر بشی! چون شرط قد داره البته این شامل استخرهای استاندارد کودکه و هیچ ربطی هم به ما نداره .گریه

هفته پیش بابا مجید با خودش بردت استخر ولی با اینکه شما دیگه پوشک نمیشی و شرایط رفتن به استخر را داری ولی مسئول استخر اجازه نداده بود و دلیلش هم این بوده که شما فسقلیها آب که به تنتون میخوره خودتونا خیس میکنید و  آب استخر را کثیف. بابا مجید بهش گفته بود شما محاله جایی غیر از دستشویی کارتو بکنی ولی قبول نکرده بود. بابایی هم آوردت خونه. هنوزم وقتی یاد قیافت می افتم خندم میگیره. گردنت را کج گرفته بودی و شونه هاتو ول کرده بودی و دم در وایساده بودی...میگم کیان چی شده؟ گفتی آقا منو راه نداد هی! بعدم آه کشیدی  با همون گردن کج و اویزون اومدی تو خونه و رفتی تو اتاقت. خیلی دلم برات سوخت پسر مامان! استخرتو برات اب کردم و بردمت تو بالکن کلی آب بازی کردیم. تا از اون قیافه کج و کوله در اومدی. نمیدونم چرا امکانات شهر ما اینطوریه. واقعا استخر کودک استاندارد نیست یا من بلد نیستم؟سوال

پسندها (2)

نظرات (4)

ابجی سجا
29 تیر 93 16:31
وقــتی آرزوی چیـزی تــو دلـ ـ ـت میــوفتــه شـک نـکن تــوانـایی رسیـ‌ـدن بهشــو داری . . .
مريم
29 مرداد 93 16:02
سلام مهسا جون خوبي؟ خيلي گشتم تا آدرس وبلاگ كيان رو پيدا كردم.من هميشه اينجا رو ميخونم و از حس مادريت لذت ميبرم .راستي من ميتونم رمز پست تولد كيات رو داشته باشم .پارسال انگار همين وقتا بود كه دنبال تم ملواني بودي.چرا ني ني سايت نمياي ديگه؟
مهسا
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون از لطفت. حتما ادرسی از خودت نذاشتی که برات رمز را بفرستم. باور کن حتی وقت میکنم وبلاگ پسری را آپ کنم.
مريم
3 شهریور 93 20:37
maryamgenius@gmail.com اين ميل منه دوست داشتي رمزرو بفرست برام.اره ميدونم عزيزم، كمترم اپ ميكني وب كيانو.ان شاالله كه همش به شادي بگذره.من كه ار ديدن وبلاگه گل پسرت سير نميشم
مامان یاغمور
7 شهریور 93 14:15
تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر تولدت مبارک . . .