کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

برای کیان عزیزم

اسباب بازی جدید کیان

1392/10/11 13:06
نویسنده : مهسا
300 بازدید
اشتراک گذاری

پسری فکر کردی بابا مجید دوباره برات اسباب بازی خریده؟ اشتباه کردی . این بیچاره دستگاه بخور سرد جدیدته. دستگاه بخور سرد قبلیت یکدفعه از کار افتاد و دیگه بخور نداد. بردمش تعمیرگاه گفت که درست نمیشه و باید یک جدید بخرم. از اونجایی که بینی کوچولوی تو به شدت حساسه و اگه تو زمستون دستگاه بخور نداشته باشی بینیت میگیره زود رفتم و یک نو برات خریدم. فقط یادم نبود که تا پارسال تختت نوزاد نوجوان بود و میذاشتم بالای تخت و تو هم کاری باهاش نداشتی. البته یکبار اومدی بری سراغش گیر افتادی. یادته. عکسشم تو وبلاگت هست...دیگه بی خیالش شدی ولی امسال مگه بی خیال میشی. تختت دیگه نوجوانه و پا تختیها پایین و تو همش سراغ دستگاه بخوریتی. خاموش میکنی، روشن میکنی، زیاد میکنی ، کم میکنی سریهاشو باز و بسته میکنی و منم کلی میترسم.....اخه دستگاه بخور اب و برق را با همدیگه داره و جنس هم که ساخت چین.هیچ امیدی بهش ندارم و خیلی میترسم...

 

 

 

 

 

 

این کارم خیلی دوست داری که صورتت را بگیری تو بخار و مثل ادم برفی بشی

 

 

 

پی نوشت1: یک عالمه برات توضیح دادم که این خطرناکه و نباید دست بزنی ولی در نهایت یک شب که رفتم اب بریزم و بیارم دیدم مداد شمعی هاتو ریختی تو ظرف اب زیری که دیگه دقیقا جاییه که اب و برق بهم وصله.عصبانی شدم. دعوات کردم و الان دیگه دستگاه بخورت رو کمد لباسهاته.

 

پی نوشت 2: یک تعمیر کار به بابا گفته بود که تو محفظه زیری دستگاه بخور قبلیت جرم گیر بریزیم  درست میشه. سه بار ریختیم و در نهایت به راحتی درست شد. فقط گچ گرفته بود. حالا دو تا داریم. اینو برای خواننده های وبلاگت نوشتم که زیادی نخرند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدیس
11 دی 92 22:08
قربون این پسر بامزه
مهسا
پاسخ