کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

برای کیان عزیزم

دنیای این روزای کیان

1392/10/8 16:53
نویسنده : مهسا
491 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دنبال پرژه مشارکت همچنان شما داری با من آشپزی میکنی. و من هیچ وقت نمیدونستم غذا پختن میتونه اینقدر هم سخت بشه.

مامانی جرات نداره یکدونه چیز هم تنهایی بریزه تو غذا که دیگه طوفان به پا میشه.....هی میگه من خواست من خواست

 

 

عاشق شکستن تخم مرغی و حتما باید غذا تخم مرغ داشته باشه.

البته نداشته باشه هم تو میشکنی

 

هم زدن هم که جای خود داره

 

 

تازه ذوق هم داره

 

 

تازه لباسهاشم اتو میکنه. فقطهمبا اتو خودش قبول داره.

به یکی هم راضی نمیشه.کلی لباس باید بیاریم و ببریم

 

 

پاهای مامانشم لاک میزنه.رنگارنگ.اگه پاک کنی هم کلی ناراحت میشه

 

 

پارسا را هم خیلی خیلی دوست داره و هر روز میگه پارسا بیاد اینجا!!!!

 

 

اینم یک مدل عکس دونفره پارسا و کیان

چی بگم خب!!!

 

 

 

اینم وقتی دارم میرم بیرون

موشی اتیش باید تو کوله پشتیم باشه و کیف ابزارم هم دنبالم. حتی اگه قد خودم باشه.

 

 

 

بدون هیچ دلیل خاصی هم بعضی وقتها عشقم میکشه تو تخت مامانم بخوابم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهدیس
8 دی 92 22:24
واییییییی این جیگرا یه گازش بگیر از طرف منواقعا تو دل برودل منا که بد میبره
مهربان
10 دی 92 22:33
خانمی من داشتم راجع به نینی هایی که هم شیر مامانشونو وهم شیرخشک خوردن,سرچ میکردم که تو نینی سایت کامنت شما رو دیدم و از اونجا هم که ایده تون در این مورد شبیه خودم بود به وبلاگتون شر زدم. ماشالا به گل پسرت که خیلیییییی ماهه,پسر منم تو هشت ماهگیه,منم می خوام براش شیرخشک شروع کنم و کلا شیر خودمو تا یه سالگی بدم,نوشته بودی کیان جون شیشه رو راحت گرفته,برا منم دعا کن پسری راحت بگیره و خودش از سرش بیفته راستیالان پسر من شب که نق بزنه من باید باشم تا آروم شه و اگه پدرش بره بدتر گریه میکنه,میگن چون شیر خودمو میخوره اینطوریه,در مورد شما چطور بود,بعد اینکه شیشه گرفت. وابستگیش کمتر شد؟ ببخش خیلی حرف زدم,ممنون میشم بهم جواب بدی :-*
مهسا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که سر زدی و از تصمیمی که گرفتی خوشحالم. کیان اولین بار با سرشیشه هایی که شبیه سینه مادره شیشه را گرفت و بعد از یک مدت که خوشش اومد دیگه سرشیشه ارتودنسی بهش دادم. اول اگه قبول نکرد ممکنه مال مزه شیر هم باشه. کیان ببلاک را دوست داشت.اول کنار هم شروع کن من اوایل شبها شیر خشک دادم و روزها شیر خودم. بعد هی وعده وعده جایگزین کردم یکروز دیگه خودش سینمو نگرفت. اون به خاطر بوی بدن توئه که بوی شیر میده. کم کم که شیر خشک بخوره دیگه براش فرقی نمیکنه کی بره سراغش. هرکس که شیشه دستش باشه. بازم سوالی داشتی بپرس.
مهربان
11 دی 92 13:17
وای گلم مرسی که اینقدر آنلاینی و زود جواب دادی,ممنونتم,حتما توصیه هاتو عملی ميكنم,ایشالا پسر منم مثل کیان خوشگله تو خوش خلقی کنه
مهسا
پاسخ
حتما عزیزم همینطوره بازم مشکلی بود بپرس.