کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

برای کیان عزیزم

دو سالگی و گرفتاریاش

1392/7/14 10:27
نویسنده : مهسا
308 بازدید
اشتراک گذاری

اسم نی نی دوساله که میاد همه  اولین سوالشون اینه! از پوشک گرفتیش؟؟ گریه و ادم دلش می خواد به همه بگه بچه خودمه به شما چه!!!!!دلم می خواد تا ٣ سالگی پوشکش کنم. مگه شماها پول پوشکش را میدید؟ انقدر رو اعصابت میرند و حرصت میدند و زورت میاد که میگی بزار بگیرمش. امتحان میکنم شاید جواب داد. و وقتی تو هفته اول پسر کوچولوتک لی باهات همکاری میکنه ذوق مرگ میشی و میگی خوب شد گفتنا. وگرنه بیخودی پوشکش میکردم. نیشخند این قصه ماست.

هیچ انگیزه ای برای گرفتنت از پوشک نداشتم و به نظرم خیلی زود بود. وهر کسی را میدیدم که از تو بزرگتره و هنوز پوشک داره کلی به خودم روحیه میدادم ...از بس ازم پرسیدندگفتم بزار امتحان میکنم و هدفم این بود که جواب نده و بگم خواستم امادگیشو نداشت و چند ماه به خودم فرجه بدم که .....تو از من زرنگتر بودی تشویق

از اینکار خوشت اومد و فقط یکبار حواست نبود و شلوارت خیس شده. اوایل فقط تو خونه خودمون جرات داشتم و بعد کم کم تا خونه مامان جون و یکم بیشتر تا سوپر و دوبار هم تا پارک و ...دیدم جدی جدی داری بدون پوشک میگردی. خیلی راحت تر از اونی بود که فکرشو میکردم. کلاغه هم برای هر جیشی برامون یک مئو یا یک ماشین خوشگل میاره و میچسبونه به دیوار حمام. صبح که از خواب بیدار میشی پوشکت را باز میکنم و میریم جیش میکنیم. چند تا شورت خوشگل و رنگارنگ هم خریدم برات که کلی انگیزه بهت میده که زودی بری بپوشیشون. یکم بی حیایی و شورتهاتو به همه نشون میدی و ذوق میکنی خجالت.تقریبا تا شب موقع خواب دیگه پوشک نداری. اصلا و ابدا هم جایی را خیس نمیکنی ولی یک مشکل بزرگ داریم  و اونم دستشویی بزرگته که میفهمی داری و میگی ولی تو حمام که میریم نمیدونی چکار کنی؟ حاضر نشدی رو قصریت بشینی. انگار ناراحته. ولی حالا برات یک رابط خوشگل خریدیم روی توالت فرنگی.از اونم برای جیش استفاده میکنی با کلی ذوق ولی هنوز برای دومی موفق نشدی. معمولاخودت را نگه میداری تا شب که برای خواب پوشکت میکنم یا صبح که هنوز پوشکت را باز نکردم.اینم یک مدلیه. ساعت بدنت که اینطوری تنظیم شده. حالا کم کم اونم یاد میگیری.

 

این دیوار حمامنیشخند 

 

 

 

اینم خرید جدیدمون

 

 

 

امیدوارم خیلی زود بتونی مشکل دوم را هم حل کنی.....

 

هوا خنک شده و البته خشک و مشکل هر سال ما برگشته. همون گرفتن بینی کوچولوت که باید هر شب برات قطره بریزم و بخور سردتم روشن کنم ولی احساس میکنم این هفته یکم مشکل جدی تر شده.میخوام امروز و فردا ببرمت دکتر. امیدوارم که بگه با دارو حل میشه و نیازی نیست لوزتو عمل کنی. من دل اینکارها را ندارم. ولی دکتر را باید بریم چون یک هفته میشه که موقع خواب دهنت را باز میزاری و این خیلی خیلی بده.

 

 

 

 

نگرانم مامانی!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کیارش
17 مهر 92 15:51
تبریک میگم ...آقا کیان دیگه داره مرد میشه
وای این رابط توالت فرنگی رو از کجا پیدا کردین! من هرچی گشتم نتونستم پیدا کنماز سیسمونی فروشیها خریدین یا لوازم پزشکی؟؟



سلام عزیزم.ممنون از لطفت.

عزیزم من از سیسمونی فروشی خریدم.البته من اصفهانم خیلی هم داشت اگه نیاز داری و پیدا نکردی برام پیغام بزار تا برات بگیرم و بفرستم.
مهسان
19 مهر 92 18:20
وای خاله قربونت آقا

ماشالله

خاله چقدر پیشی داری
مهسا جون ماشالله شاهزاده ات باهوشه



خاله خبر نداری با مازیک و مداد یک عالمه مئو دیگه خودم رو دیوار کشیدم. مامانم میگه کیان اینا چیه کشیدی میگم مئو!
مهسان
21 مهر 92 4:29
خاله یه سئوال ذهنم درگیره
ان هاله چیه؟



خالههههههههههههههههه
مهدیس
1 آبان 92 22:23
وای خیلی دوست دارم که وقتی میام خونتون کیان پیشیاشو بم نشون میده و واسم توضیح میده کلاغه اورده



و تو هم با صدای بلند میشماریشون!!!!