کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

برای کیان عزیزم

کیان و مداد شمعیهای جدیدش

1392/7/14 8:54
نویسنده : مهسا
486 بازدید
اشتراک گذاری

کیان کوچولو  چند روز پیش بابا مجید وقتی از سر کار اومد یک بسته کوچولو و سبز بهت داد که توش ١٢ تا مداد شمعی رنگی بود. البته الان دیگه اسمشون عوض شده و بهشون میگند مداد روغنی! سوال احتمالا هدف نسل جدید اینه که اسم وسایل را عوض کنند تا ما بگیم این چی هست و اونا کلی برامون قیافه بگیرند و توضیح بدند.اونوقت ما بفهمیم همون مداد شمعی خودمونه. ما کوچولو بودیم یک مدل بیشتر نداشت اونم چینی بود و یک عالمه ادمهای  کوچولو داشتند رو برفها سورتمه سواری میکردند....چشمک منم یک عکس دارم که نشستم و دارم باهاشون نقاشی میکشم.

تو هم این هدیه کوچولو را خیلی خیلی دوست داشتی و روزها کل نقاشی باهاشون میکشی.

 

رو تخت مامان

 

 

 

یا رو میز خودت

 

 

 

و البته بیشتر مواقع هم موقع نقاشی کشیدن زبونت را در میاری.

 

رنگها راهم دارم یادت میدم و الان همشون را میشناسی ولی نمیگی. وقتی مامان می خواد لباسهاشو پهن کنه با هم میریم تو بالکن و من سبد گیره لباس را میدم بهت و هر لباسی که پهن میکنم بهت میگم کیان گیره آبی بده، یا سبز بده و....تو هم همشون را درست میدی. چند روزه خودت هم یاد گرفتی گیره بزنی و اینطوریه که مانتو مامان این شکلی میشه:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدیس
1 آبان 92 22:25
عجب پسر خوبی داریا کم کم لباساتم میشوره



جدی؟؟؟؟؟!!!!