کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

برای کیان عزیزم

کیان و هاون رو دیوار

1392/4/12 8:42
نویسنده : مهسا
382 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم تو تقریبا به همه کاری کار داری. این جمله را با تمام وجودم نوشتم. بعضی وقتها این خصلتت منو میخندونه نیشخندو بعضی وقتها هم به شدت عصبانی میکنه.عصبانی. وقتی غر میزنم و میگم کیان خیلی بازیگوشه و به همه چیز کار داره و به همه چیز دست میزنه و خونمون شده شکل یک مسجد مدرن، جمله ای که همه بهم میگند اینه. از قدیم گفتند خونه ای که بچه نوپا داره هاون گل دیواره!

این اخر توجیهه برای اینکه به من بگند فقط پسر تو اینطوری نیست و از قدیم این مثل بوده. من فقط یک سوال برام پیش اومده. اون هاون که گل دیوار بوده بعد بچه های نوپای اون زمان به عقلشون میرسیده که اینطوری میتونند هاون را از رو دیوار بیارند پایین یا نه!!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم مامان پندار
12 تیر 92 15:12
الهی قربوت برم من که خونه رو کردی مسجد مدرن

ماشالله مامانش براش اسفند دود کن



ممنون عزیزم. لطف داری
مهسان
13 تیر 92 7:32
گل دیوار مال قدیمی ها بود برای کیان جون گل سقف مصداق داره
خاله ماشالله باهوشیا


خاله برای سقف هم یک راهی پیدا میکنه. من میدونمممممم
مریم(مامان کیمیا و کیارش)
2 مرداد 92 16:10
وای که چقدر این کار بچه ها را دوست دارم....
مهسا می دونم این جمله حرصت را در می اره ولی بذار هرکاری دلش می خواد بکنه...یه روزی خیلی دلت واسه این روزها تنگ می شه.......
در ضمن بچه های قدیم؟؟؟؟ راستش به نظر من در مقایسه با بچه های ما خیلی خنگ بودن


منم به شدت موافقم که خنگبودند یا مامانهاشون خیلی زرنگ بودند.

خیالت راحت خاله مریم. کاری نیست که نکنه.

مهدیس
2 آبان 92 12:59
خیلی باهوشی کیان جونم باورم نمیشه به ذهنت برسهباریکلااااااااااااااااااااااااااااااااا