کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

برای کیان عزیزم

پسرم بزرگ شده.

1392/4/12 10:07
نویسنده : مهسا
398 بازدید
اشتراک گذاری

کیان چند روزه که برای خواب یکم دم و دستگاهمون زیاد شده. قبلا فقط می می بود و پتو موشی. بعد بالش هم بهش اضافه شد. بعد گفتی مئو هم بیاد(ملوس) بارم گفتیم باشه و حالا دیگه خرسی هم باید بیاد. اینها خودشون یک تخت بزرگ را پر میکنند. همه اینها باید بیاند رو تخت مامان و بابا و بین ما بخوابند تا شما هم بخوابی. بعد از خواب بابایی میبرتت تخت خودت و صبح هنوز چشمات کاملا باز نشده سراغ یک یکشون را میگیریو یکم هم طلب کاری که چرا خرسی پایین تختت خوابیده . عزیزم نمیدونستم باید برات تخت دو نفره بخرم. همه اینها هم که تو تخت شما جا نمیشند.

دیروز داشتی با خرسی بازی میکردی و یادم افتاد وقتی چند ماهت بیشتر نبود از تو وخرسی عکس گرفتم. دوباره سعی کردم اون عکس را بگیرم. خب قطعا نشد ولی خیلی هم بد نشد. اگه میدونستم بزرگ که بشی اینقدر برای یک عکس شیطونی میکنی و تکون میخوری روزی صدتا ازت عکس گرفته بودم.

 

کیان 5 ماه و دو هفته ای (21 بهمن 1390)

 

 

کیان 22 ماه و دو روزه(9 تیرماه 92)

 

خودم هم این اختلاف باورم نمیشه.

 

پ.ن: دیروز وقتی این پست را گذاشتم هر کاری کردم وبلاگ باز نشد تا بتونم پست خودم را ببینم. امروز که تونستم باز کنم و ببینم. یک تشابه دیگه هم بین این دوتا عکس دیدم. اونم پای منه که تو هر دوتاش هست. اولی زمستون بوده با جوراب دومی تابستون و بدون جوراب.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهسان
10 تیر 92 9:56
خاله واقعا دوتا عکست زیبا بود خیلی
ضمنا پسربچه ها ناخن های پاشون را لاک نمی زنندا



وای مگه معلوم بود!
مریم ( مامان آرین )
10 تیر 92 21:32
عزیزم پسرت ماشالا خیلی نازه
اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم ...



مریم جون حتما عزیزم خوشحال میشم. فقط ادرسی که از وبلاگت برام گذاشتی باز نمیشه.لطف کن و دوباره بزار.
مریم مامان پندار
12 تیر 92 15:13
ماشالله مامان مهسا میبینی چه زود بزرگ میشن این وروجک ها



اره عزیزم. غیر قابل باوره
مهدیس
3 آبان 92 11:18
دفعه دیگه یادت باشه پات تو عکس نباشه



چشم!
مامان جون
3 آبان 92 11:19
مهسا جون ددیدی گفتم بچه زود بزرگ میشه



مامان جونم البته نه به اون زودی که شما میگید.پوستم کنده شدا!