کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

برای کیان عزیزم

کیان قرتی

1392/4/20 8:42
نویسنده : مهسا
655 بازدید
اشتراک گذاری

پسری نمیدونم چرا ولی با اینکه خیلی خیلی موسیقی را دوست دارم و گوش میدم ولی از ادمهایی که این روزها خیلی هم تعدادشون زیاد شده و همش هدفون تو گوششونه خوشم نمیاد.نگو چون پیر شدم. منم جوونتر بودم گوش میدادم و اونموقع ها واکمن داشتیم قد یک کتاب ولی برای مسافرت و موقع خواب بود نه وسط خیابون و تو مغازه و تو دانشگاه و مطب دکتر و دیگه هرجایی که فکر کنی . اول احساس میکنی این ادمه یک جوریه و یکم بعد میبینی که انگار دوتا سیم از گوشاش اویزونه و اونوقت میفهمی که نه صداتو میشنوه و نه حواسش به توئه. بی خیالش میشی و میری.

نمیدونستم تو اینقدر زود همرنگ جماعت میشی....

 

این ذوق مال لحظه اییه که بابا هدفون گوشیشو در میاره و تو میبینی.

 

اینم چند ثانیه بعدش. حتما باید موبایلم تو جیبت باشه.

 

اوه...خدای من!

 

مو فرفری انگار اینا بر ای گوشت بزرگه ها! هی در میاد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمدرضا
13 تیر 92 23:49
واااای تیپشو برم چقده خوش تیپه بزنم به تخته
سلام دوست عزیز پسری ما تو 2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبلاگش بیایین وبهش رای بدین
مرسیییییییی




عزیزم رای دادم به پسرت.
ترانه
14 تیر 92 1:43
جونــــــــــــم کیان موشه چه حالی میکنه با هدفون ...خدا حفظش کنه مهسا جون خیلی بانمکه.


ممنون ترانه جان.
roya nini
14 تیر 92 12:26
مهسا جان واقعا همتت قابل تحسینه. خیلی خوب و شیرین مینویسی



ممنون عزیزم. شما قشنگ میخونید.
مریم مامان پندار
14 تیر 92 20:27
ای من فدات بشم "دی جی کیان"
قربون تیپ ارتشیت
شما وزوجکها چکار که نمیکنین



ممنون مریم جان. خیلی به کیان لطف داری.
مامان محمدرضا
15 تیر 92 12:57
مرسیییی خاله جونم که رای دادین با اجازه لینکتون میکنم بهمون سر بزنید


حتما عزیزم. خواهش میکنم.
مریم مامان پندار
15 تیر 92 13:05
خواهر کیان مثل پندار برام عزیزه ندیده عاشقشم



ممنو مریم عزیز. پندار را ببوس.
مهدیس
2 آبان 92 13:00
چه کلاسی داری خالهقربونت برم




خدا نکنه خاله جونم.