کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

برای کیان عزیزم

عکسهای 17 تا 18 ماهگی

1391/12/5 17:03
نویسنده : مهسا
444 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه میتونی بیشتر کشوها را بکشی بیرون....یکیشم کشوهای زیر تختته..درشون میاری و میری تو شون می خوابی...اینطوری:

جغجغه های نوزادیت که اونموقع اصلا تحویل نمیگرفتی را پیدا کردی و خیلی توجهت را جلب کرند...

فکر نکنی باهاشون بازی میکنیا! نه مامان دنبال یک راهی میگردی که دونه رنگیهای توشون را در بیاری:

بابا مجید برات عکس ادامس خرسی چاپ کرده رو دستت:

اینم کار جدیدمونه! تا مامانی صندلی برات نیاره تو دستشویی کوتاه نمیای اوه

دیگه یک عکس صاف و مرتب هم نداری. تا میام ازت عکس بگیرم دوربینو میگیری:

اینم کشف جدیدته که صندلی عزیزت را بزاری رو میز و بری روش بشینی:

بعدشم قطعا صندلی روی شیشه میز لیز میخوره و کیان و صندلی با هم می افتند پایین...

مثل تمام وقتهایی که میدونی کار بدی کردی و الانه که دعوا بشی بلند میشی و فرار میکنی تو اتاقت و چند ثانیه بعد با یک اسباب بازی و خیلی خونسرد انگار که من داشتم تو اتاقم بازی میکردم اینجا اتفاقی افتاده؟ برمیگردی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ملیکا کوچولو
15 اسفند 91 21:48
کیان گلم. قند عسلم. ماشالا جیگر طلا. پیش ابجی ملیکا هم بیا. من لینکت کردم.:

چشم عزیزم. حتما
مامان ملیکا کوچولو
17 اسفند 91 0:40
سلام.منم ملیکا. دیدم نیومدی پیشم من اومدم.اخ اخ. پسملی،از این کارای خطرناک که من میکنم تو هم...مراقب خودت باشیا. اخه من دلم نمیخواد داداشی جونم یه وقتی خدا نکرده دردش بیادا.


ملیکا عزیز ممنون که بهم سر میزنی....من ادرس ندارم که بیام پیشت؟ ادرست ارور میده.....
ممنون که نگرانمی.

مامان ملیکا کوچولو
20 اسفند 91 3:05
سلام.سلام.100 تا سلام.پسرک نازو خوشگلم اومدم یه پیام عشق برات بزارم و برم.


ملیکا جونم دلم آب شد که بیام وبلاگتو ببینم. به مامانت بگو ادرس کامل وبلاگتو بزاره یا لینکشو تا نکشتمش.
مامان ملیکا کوچولو
22 اسفند 91 2:24
http://melika8888 سلام مامانی گل کیان جان. این ادرس خدمت شما. منتظر قدمهای بهاریتون هستم. با کیان جیگرم بیایی ها.


عزیزم وبلاگت باز نمیشه. کمکککککککککککککک