کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

برای کیان عزیزم

اولین غلت کامل

1390/12/2 11:55
نویسنده : مهسا
366 بازدید
اشتراک گذاری

کیان عزیز تو در اول اسفد ماه یعنی 6 روز مونده به پایان 6 ماهگیت غلت کامل زدی و دیگه دمرو گیر نیفتادی و غر بزنی، خودت دوباره غلت زدی و صاف شدی. تازه یاد گرفتی وقتی دمرو میشی و چیزی جلوته که دوست داری بهش برسی، باسنتو میدی بالا و سعی میکنی خودتی بکشی جلو. ولی هنوز که موفق نشدی عزیزم.

مامانی در فکر عید و سفره هفت سینه. امسال اولین سالیه که تو کنار من و بابا مجید هستی و نمی دونم یعنی تا موقع تحویل سال میتونی بشینی یا نه؟ در هر صورت امسال هفت سین را رو میز ناهارخوری میذارم تا اگه تونستی کنارش بشینی عزیزم. در فکر یک هقت سین ابی هستم. خدایا ممنون که توی سال 90 یکی از فرشته هاتو برای من فرستادی. امسال برای من و خانوادم خیلی سال خوبی بود حیف که داره تمام میشه ولی امیدوارم سال اینده هم به خوبی امسال باشه.

کیان

دوست دارم کیان یک عالمه.

پسری یک کار تازه هم از امروز یاد گرفتی که خیلی منو می خندونه. زبونتو تا ته در میاری و نشون میدی. خیلی خنده دار میشی.

کیان

زشته مامان! نباید زبونتو اینطوری در بیاری. ولی ظاهراً خودت از اینکه این کار را یاد گرفتی لذت میبری. اخه هی زبونتو در میاری و هی می خندی. باشه پسری چون شما کوچولویی اشکالی نداره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)