کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

برای کیان عزیزم

رستوران من و بابام

1395/10/27 9:44
نویسنده : مهسا
540 بازدید
اشتراک گذاری

قرار خانوادگی دیماه مهدک ودکت رستوران من و بابام بود. مجموعه رستوران مخصوص بچه ها...بدون غذاها و نوشیدنی های مضر...اثری از نوشابه و سوسیس و کالباس و اینا توش نیست. همه غذاها سالمه برای بچه ها...

 

اینم رستوران و اون هم آیینه های محدب و مقعر و بامزه که کلی من و تو باهاشون بازی کردیم و خندیدیم...تو یکی کوتاه تو یکی چاق تو یکی لاغر..تو یکی دراز....خنده

اینم تبلیغ پیش دبستانیت تو وبلاگت...خندونک

کیان از راه رسیده..تازه نفس و اماده شیطنت...

اول یواشکی دور و بر و جوانب را میسنجه و بعد...

کیان شلیک میشه....قه قهه

این بابای مهربون که فکر کنم اون شب فقط گریه نکرد از دست شماها

اومدی گفتی مامان من آقای داخل این عروسکه را دیدم..گفتم کجا؟ گفتی دنبالش رفتم یواشکی رفت تو آشپزخونه کلاهش را برداشت غذا بخوره دیدمش خسته

اینم کتابخونه رستوران..

منم بوار کن اینقدر دنبال اون اقای بابا میدویدم اینقدر تشنه بودم

اینم شام سالم...

اینم نهایت ارزوهای تو! یک دیوار پر از لگو....

تقریبا اخر شب از دیوار کندیمت تا بیای خونه....کندیم ها...متوجهی که...زبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)