کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

برای کیان عزیزم

تولد هومان

1395/5/3 9:42
نویسنده : مهسا
200 بازدید
اشتراک گذاری

تولد هومان  دوم مرداد 95، توی باغ و نی نی های شیطون و عشق و حال...توصیف دیگه ای نمیتونم بکنم...میدونم اینقدر بهت خوش گذشته بود که از هیجان زیاد هم کیک خوردی و هم شام خوردی و هم تا توی خونه کنار من تو ماشین اواز خوندی و رقصیدی...

 

این عکس را خیلی دوست دارم دلیلش را هم نمیدونم

با یکم دقت متوجه میشی که همون اول تولد دگمه بلوزت افتاد و من واقعا کاری نمیتونستم بکنم زیبا

محبتمحبتمحبت

اولین بار بود فکر کنم همچین چیزی میدیدی..من خودمم نمیدونم اسمش چیه.ولی باحال بود...فلش میخورد و اهنگ پخش میکرد البته اگه بعضیها میذاشتند و هی نمیبردند اهنگ بعدی یا صداشو کم و زیاد کنند.

کاش همیشه اینطوری ذوق کنیبوس

فشفشه خاموش دقیقا معنیش چیه مامان؟

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)