کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

برای کیان عزیزم

اولین چرخ و فلک

1392/12/11 13:12
نویسنده : مهسا
1,062 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مامان تفاوت بزرگ دید من و بابا مجید نسبت به تو اینه که من بیشتر کارها را میگم زوده هنوز برای کیان و بابا مجید بیشتر کارها را میگه دیرم شده. اینطوریه که تو بیشتر اولینهای هیجان انگیز زندگی را با بابا تجربه میکنی. چرخ و فلک هم یکی از اوناست. هر وقت با همدیگه پارک میرفتیم من بهت میگفتم بزرگ که بشی میتونی سوار شی و تصورم 3 سالگی به بعد بود و فکر میکردم الان ازش میترسی ولی جمعه بابا مجید بردت پارک و وقتی برگشتید فهمیدم که اولین چرخ و فلک زندگیتو سوار شدی. اصلا هم بر خلاف تصور من نترسیدی و خیلی هم دوست داشتی. موقع پایین اومدن هم که تو دلت خالی میشده جیغ میزدی.

یادمه کوچولو که بودم عاشق چرخ و فلک بودم مخصوصا اون وقتی که برعکس می تابید. و بعد که بزرگتر شدم و خاله مهدیس کوچولو بود همیشه میبردمش چرخ و فلک و حالا نوبت پسر کوچولوی خودم شده که بره سوار شه.

 

به دلایلی که من هیچ وقت سر ازشون در نمیارم نی نی وبلاگ اجازه نمیده زیر مطلبت عکس بزارم. همشو میبره بالای صفحه. منم مجبورم عکسهاتو ببرم تو ادامه مطلب

 

 

 

 

عاشق این سرسره های پیچ پیچی هستی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهدیس
11 اسفند 92 21:52
منم خیلی چرخ وفلک دوست دارموای چقدر بزرگ شدی عزیزم
مهسا
پاسخ
خاله وقتشه دیگه جبران چرخ و فلک هایی که مامان مهسا بردتت را بکنیا!
سوزی مامان سوفیا
12 اسفند 92 0:00
مهسا عزیزم سلام امیدوارم که همیشه اولین تجربه های کیان عزیزم پر از شادی و سلامتی باشه. ماشالا کیان هر چی بزرگتر میشه نمکی تر میشه از طرف من ببوسش راستی امسال عید ما میایم اصفهان امیدوارم روی ماهتو ببینم
مهسا
پاسخ
سلام عزیزم. این پست از اون هایی بود که ادم انتظارشو نداره و به اندازه یک دنیا از دیدنش خوشحال میشه. خوبی عزیزم؟ سوفیا خوبه؟ چقدر خوشحال شدم گفتی ایرانی و عید میای اصفهان. شماره موبایلمو که داری. من منتظر تماستم....اگه گمش کردی برام پیغام بزار تا برات بزارم.....سوزی من منتظرم.