کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

برای کیان عزیزم

آخرین ماه سال

1392/12/2 18:02
نویسنده : مهسا
288 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوبم. خیلی ناراحتم که این یکماه نتونستم  وبلاگت را به موقع بنویسم. امروز اومدم تا پستهای عقب موندتو بزارم.

حالا فقط نمیدونم این یکماه را چطوری بنویسم؟ عکساشو کجا بزارم؟....از کجا شروع کنم...

 

یک دنیا هم ممنونم از دوستهای خوبم که این مدت نگران من و کیان شدند و برامون پیغامهای خوشگل گذاشتند.ببخشید که اینطوری شد....دیگه تکرار نمیشه. مشغول تلفن

 

 

اخرین ماه سال اومد و این یعنی فقط یکماه دیگه تا سال نو مونده.  و از همه مهمتر اینکه ٧ ام اسفند تو ٣٠ ماهه میشی.

 

کوچولوی من الان دیگه حرف زدنته که هر روز کامل و کامل تر میشه. حرفهای خنده دار میزنی که واقعا نمیدونم از کجا یاد میگیری. خیلی هم پر حرفی. و همه چیز را هم برای همه توضیح میدی. ببین چه شرایط سختی دارم من!

 

عکسهای خوب هم دیگه ازت ندارم. چون تا میام عکس بگیرم شروع میکنی به شکلک در آوردن و بازیگوشی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدیس
3 اسفند 92 21:43
خواهر بذار بچه حرفشا بزنه بعدا وقت زیاد داره که حرفاشا تو دلش بریزه
مهسا
پاسخ