کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

برای کیان عزیزم

شهرضا و رنگ انگشتی

1392/8/20 9:44
نویسنده : مهسا
471 بازدید
اشتراک گذاری

کیان کوچولوی مامان  سه شنبه هفته پیش مامان مهسا با دو نفر از دوستهای خوب و جدیدش تصمیم گرفتند که برند وشهرضا را بگردند. اون روز شما پیش مامان بزرگ و بابا بزرگ موندید . مامان از شهرضا برات یک جفت کفش خوشگل خرید که خیلی هم دوستش داری و فقط یکم هنوز برات بزرگه و رنگ انگشتی هم به سفارش دوستای گلش که گفتند برای شما خوبه خرید.

در خوب بودن رنگ انگشتی که شکی نیست ولی چون مامان احساس کرد الان حمام برای بازی سرده برات ملحفه پهن کرد و تو خونه بهت رنگها را داد. بر خلاف اسمش که رنگ انگشتیه تو ترجیح دادی با قلمو نقاشی کنی تا انگشت. فقط متاسفانه مامان مجبور شد قلموهای خودش را بهت بده و دلش برای قلموهای خوب و نازنینش سوخت. برم بیرون حتما برات قلمو جدا میخرم.

 

 

زبونت منو کشت!

 

 

دو دستی هم بلدی. شایدم اینکار را میکنی مامان نفهمه تو چپ دستی یا راست دست؟؟

 

 

با انگشت یکم ظرفهای رنگ را هم رنگ کردی

 

 

 

 

برای اموزش کامل رنگها هم خوب بود.

 

 

اینم انگشتهای خوشگلت

 

 

اینم یکی از آثار هنری خلق شده تو

 

در کل رنگ بازی را خیلی خیلی دوست داشتی و هنوز هم تو ذهنت مونده میای میگه مامان ینگ بده! ولی متاسفانه وقتی میگی که بابا مجید خونست. مامانی این از اون بازیهای به شدت کثیف کاری و بهم ریختگیه که اصلا نمیشه جلوی بابا مجید انجامش داد. اینها بازیهای یواشکیه که من و تو بازی کنیم و رنگ بزنیم و قبل از اومدن بابا همه جا را تمیز کنیم. عزیزم اینها عوارض بابای تمیز داشتنه.چشمک

 

 

اینم کفشهای قرمز و شادت که مامان دوستشون داره

 

 

 

این بلوز خوشگل ادم برفی و سوییت شرت را هم دوست مامان جون برات از امریکا آورده.  دستش درد نکنه. بلوزش هنوز برات بزرگه ولی خیلی دوستش داشتم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهدیس
22 آبان 92 22:48
من از اول که خوندم منتظر بودم ببینم فرشه زیر ملافه هنو تمیزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خاله نگران نباش از دست تو و بابایی فرش را جمع کردیم.این فرشه بی خطره!
اوش
24 آبان 92 13:44
به به چه کیفی کرده کیان نانازی کفش هاش هم خوشکله دست مامانش درد نکنه پسر من هم خیلی کفش هاش را دوست داشت به حدی که دوشب بالای سرش بود موقع خواب بعله خاله.دست همگی درد نکنه. مبارک کفشهای پسرعزیزت باشه. امیدوارم همیشه بهترین جاها باهاش بره.