کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

برای کیان عزیزم

عشق مامان

1390/10/26 10:08
نویسنده : مهسا
872 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم همیشه فکر میکردم بهشت زیر پای مادره یعنی تمام مامانها در دنیای بعدی میرند به بهشت ولی حالا فهمیدم که اصلاً این معنی را نمی داده. خدا وقتی زنی را لایق مادر شدن میکنه بهشت را بهش هدیه میده. یک زندگی تازه و رویایی و عاشقانه مگه بهشتی زیباتر از این هم هست؟ وقتی که احساس میکنی با تمام وجودت عاشقی و این عشق عشقیه بی تردید و بدون هراس از جدایی. عشقی که از فرداش نمی ترسی و تازه به فردا امیدواری. عشقی که با زیباترین و معصومانه ترین لبخندها پاسخ داده میشه و عشقی که همه زندگیتو عوض میکنه.عشقی که حاضری به خاطرش از همه چیز و همه کس بگذری. عشقی بدون توقع و بدون دل شکستگی.

خدایا ممنون که منو لایق این عشق دونستی. خدایا به من صبر بده تا هیچ وقت صدامو روی صدای فرشته کوچکم بلند نکنم. خدایا به من توان بده تا هیچ وقت به فرشتم نگم خستم. و به من عمری بده تا بتونم همراهش باشم.

پسری مامان الان چند روزی میشه که وقتی بغلت میکنم یاد گرفتی که سرتو میذاری روی شونه مامان و دور و برت را نگاه میکنی. یک عالمه این کارتو دوست دارم. هنوز با جدیت صدا دراوردن با لباتو ادامه میدی و اب دهنتو به همه جا می پاشی و وقتی من و بابا اداتو در میاریم میمیری از خنده.ببین مامان به جای اینکه بهت بگیم این کار زشته و سعی کنیم دیگه این کار را نکنی تازه ما هم اداتو در میاریم. عجب بابا و مامانی داری تو!

کیان

میدونی پسملی امروز سایز ٣ پوشکت تمام شد و مامانی سایز ٤ را امتحان کرد و دید که بهت میخوره و از امروز سایز ٤ می بندیم. فکر کردم شاید این چیزهایی که برای من تبدیل به روزمرگی شده بعداً برای تو جالب باشه ودلت بخواد که بدونی برای همین اینجا برات می نویسم که از چه پوشکی شروع کردی و به کجا داری میرسی. خیلی بد شد که یادم نبود از پوشکات عکس بگیرم. اشکالی نداره عکس جعبههاشو دارم. پسمری من ما با  New baby شروع کردیم:

عزیزم چون شما تپلی به دنیا اومدی این سایز را فقط یکماه تونستیم استفاده کنیم و رفتیم سر بعدی:

 

مامانی اینو تا 2.5 ماهگیت استفاده کردیم و بعد سایز 3 یا Active baby  شروع شد:

این سایز را بیشتر از بقیه استفاده کردیم و الان که نزدیک 5 ماهگیته میریم سراغ سایز 4. روی سایز 4 نوشته تا 15 کیلو و من نمی دونم تو کی 15 کیلو میشی و ما به سایز 5 هم میرسیم یا نه؟

بذار حالا که اومدم سراغ پوشکت یک قصه دیگه هم برات بگم. مامانی وقتی می خواست کیک پوشکی برای سیسمونیت درست کنه. دوستاش بهش گفتند که مارک مای بیبی خیلی خوبه و با اون درست کنه تا بعد هم ازش استفاده کنه. مامانی هم سایز 2 مای بیبی را گرفت و این کیک خوشمزه را برات درست کرد:

وقتی همه سیسمونیتو دیدند مامانی هم برای اینکه این پوشکها زیاد خاک نخوره بازشون کرد و بست به پای خوشگل شما ولی فقط دو روز طول کشید چون روز سوم پای شما زخم شد و جیغت رفت هوا. بردمت دکتر و خانم دکترت گفت به پوشکی که بستی حساسیت داشتی و مجبور شدم به پات کرم هیدروکورتیزون بزنم که یک نوع کورتونه و اصلاً دوست نداشتم به پوستت بزنم ولی چاره ای نداشتم. تقریباً یک هفته طول کشید تا پوست پاهات ترمیم شد و مامان هم بقیه کیکتو جمع کرده و نمی دونه چکارشون کنه. اخه لوله شدند و نمی شه به کسی هم داد. دیگه قول میدم نذارم پاهات زخم بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)