کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

برای کیان عزیزم

عقده های مادرانه!

1391/7/8 10:20
نویسنده : مهسا
423 بازدید
اشتراک گذاری

میدونی کیان کوچولو همه مامانها از نی نی خودشون یک تصور ذهنی دارند و با دیدن عکس نی نیها تو سایتها و مجله ها دلشون می خوادکه زودی نی نی خودشون اون اندازه ای بشه و یا اون کار را بکنه ولی غافل از اینکه همه کوچولوها کارهای مشابه انجام نمیدند و اینطوری ادم تبدیل به یک مامان عقده ای میشه! مثل من!

پسری من همیشه و همیشه عاشق نی نی هایی بودم که انگشت پاشونا میکردند توی دهنشون و دلم ضعف میرفت برای دیدین این صحنه ولی.........پسر کوچولوی من هیچ وقت اینکار را نکرد! اول فکر میکردم نکنه مشکلی داری که نمی تونی اینکار را بکنی؟ و برای همین کلی خجالت کشیدم و از دکترت پرسیدم. اونم به مامانی گفت که نی نی هایی که یکم توپولوئند نمی تونند اینکار را راحت انجام بدند و بعدشم گفت چون شما هم تپلویی و هم قدت بلنده خیلی سخته که پاهات به دهنت برسه و کلی به مامان مهسا و حسرت های دلش خندید ....

تا حالا که چون راه افتادی و بازیگوش شدی دیگه تپلی نیستی و لاغر هم شدی و چند روز پیش که داشتم پوشکت را عوض میکردم مامانی را خندوندی! عزیزم گفتم اینکار را دوست دارم ولی برای یک نی نی ٦ ماهه نه پسر کوچولوی ١٣ ماهه!

کیان کوچولو عاشقتم حتی اگه کارهایی که من دوست دارم را انجام ندی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)