کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

برای کیان عزیزم

واکسن 6 ماهگی

1390/12/13 21:50
نویسنده : مهسا
341 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مامان واکسن 6 ماهگیتو روز شنبه 13 اسفند زدیم. خدا را شکر ایندفعه هم مثل دوتا واکسن قبلیت زیاد اذیت نشدی و نزدیک نیم درجه نصف شب تب کردی ولی تا صبح برطرف شد و از بس شیطونی و دست و پا میزنی پاهاتم سفت نشد و درد نگرفت. عزیزم فعلاً واکسن نداریم تا یک سالگی. هورا !

وزن شما هم امروز: 9 کیلو گرم و قدت :68 سانتیمتر بود که خیلی خوبه و داری جبران اون یک ماهی که خوب وزن اضافه نکردی را می کنی. افرین پسر گلم. به فرنیتم حریره بادوم و اب سیب اضافه شده و از هفته دیگه می خوایم سوپم شروع کنیم.

 کیان عزیزم. درست از فردای مهمونی نیم سالگیت از صبح که از خواب بلند شدی شروع کردی به سرسری کردن. البته هنوز اسم این کاری را که میکنی نمی دونی ولی مهم اینه که دیگه نسبت به حرکات سرت کاملاً تسلط پیدا کردی و میتونی ازش استفاده کنی. سرسری مامان دوستت دارم یک عالمه. البته تا وقتی که موقع فرنی خوردن هوس سرسری نکنی.

پسر گلم یک کار دیگه هم شروع کردی و اونم او گفتنه. به همه چیز و همه کس نگاه میکنی و میگی او! ادم فکر میکنه چه چیز مهمی فهمیدی که نتیجش اینه. خیلی قیافت موقع او گفتن خنده دار میشه پسری ببین:

کیان

تازه خیلی هم جدی داری به تلویزیون دیدن ادامه میدی و بعضی از برنامه ها و ادمها را دوست داری و از بعضیها هم بدت میاد و تا تو تلویزیون می بینیشون گریه می کنی که بارز ترینشون ابی خوانندست که من نمی دونم چرا اینقدر ازش بدت میاد. برای بعضی ها هم کلی ذوق میکنی و می خندی و بعضی از برنامه هارا هم یک طوری نگاه میکنی که ادم فکر میکنه داری به اخبار مهم دنیا گوش میدی و می فهمی :

کیان

مامان اینقدر جدی داری به چه برنامه ای نگاه میکنی؟

 اون خال زیر چشمتم اثر ناخن های بلندته که مامانی هرچی سعی میکنه مواظب باشه و کوتاهشون کنه ولی بازم غافل میشه می بینه یک خال درست کردی برای خودت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مسافران آسمانی
19 اسفند 90 22:25
سلام به آقا کیان و مامانی خیلی ملوسی گل پسری... مامانی به اتفاق آقا کیان به ما هم سر بزنید خوشوقت میشیم...
مریم مامان آراد
20 اسفند 90 1:06
سلام مهسا جون . خوشم میاد ازت خیلی اکتیوی هر بار میام وبلاگت یه عالمه مطلب هست که نخوندم ! این همه وقت رو از کجا میاری.تولد نیم سالگی هم ایده جالبیه