کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

برای کیان عزیزم

روز معلم

1394/2/13 10:40
نویسنده : مهسا
312 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال روز معلم انجمن مربیان مهدتون زحمت کشیدند و خودشون برای مربیهاتون هدیه تهیه کردند و از ما فقط هزینشو گرفتند ولی نمیدونم امسال چه مشکلی بود که دیگه کسی کاری انجام نداد و برای همین مامان تصمیم گرفت خودمون برای خاله هات هدیه بگیریم...یه عالمه فکر کردم و تصمیم گرفتم و عوض کردم و اینم نتیجه نهایی:

دادیم اسم خاله ها را هم روی کارتهات زدند.خودم که دوستشون داشتم امیدوارم اونها هم دوستشون داشته باشند.

بهت کارتها را نشون دادم و گفتم اینها را برای خاله زهرا و خاله نوشین خریدیم..گفتی گل هم باشه. خاله نوشین گفته برام گل بخرید. گفتم باشه.

صبح خوابالو رفتیم با هم گل فروشی...منو کشتی از بس رفتی و اومدی و همه گلها را بو کردی و دست زدی و برخلاف تصورم که منتظر بودم از بین رزها یکی را انتخاب کنی. الستر سفید برداشتی و گفتی این خوبه...

اقای گل فروش هم برامون ربان زد و کارتهای هدیه را به ربانها منگنه کرد.

بردی برای خاله های مهدت و کلی هم ذوق کردی.

تو خیلی مرد مهربونی میشی و عاشق هدیه خریدن برای کسی که دوستش داری...امیدوارم همیشه عاشق و پاک بمونی پسرم...تمام سعیمو میکنم...امیدوارم موفق بشم خوبی و بدی واقعی و حس قشنگ دوست داشتن را بهت یاد بدم....

این هدیه روز مادر منه که شما تو مهد با انگشتهای کوچولوی خودت درست کردی و برام آوردی خونه....

دوستت دارم پسری با اون انگشتهای کوچولوت....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
18 تیر 94 11:05
شادي پروانه ایست که هر چه تقلا کنی نمی توانی آن را شکار کنی ... . باید آرام باشی تا روي شانه هایت بنشیند شانه هایت ... .پر از پروانه باد