کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

برای کیان عزیزم

کیان سرلاک می خوره!

1390/11/9 11:59
نویسنده : مهسا
806 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم امروز بالاخره مامانی شما را برای چکاپ ماهیانه برد پیش خانم دکترت. و اونجا از من اصرار که شما شبها گشنته که نمی خوابی و از اونم اصرار که قبل شش ماهگی نمی شه کمکی شروع کنی.هی من ادای مامانهای مظلومو در اوردم و اون هی ادای دکترهای وظیفه شناس که بالاخره در اخر من پیروز شدم و خانم دکتر گفت باشه میتونی با فرنی شروع کنی.......

مامان طبق نتایج تحقیقاتش در نی نی سایت تصمیم گرفت با لعاب برنج شروع کنه که شما اصلاً نگاشم نکردی و حاضر نشدی حتی یک قاشق ازش بخوری. مامان جون هم گفت اخه لعاب برنج که چیز بیخودیه معلومه نمی خوره و من نفهمیدم چرا بقیه نی نی ها می خورند. البته فکر کنم علتش اینه که تو زیادی هوشیاری و نمی شه گولت زد. از این گذشتیم و رفتم سراغ سرلاک. سرلاک برنج خریدم و برات یک قاشق درست کردم و اینم نتیجش:

کیان

 با دیدن قاشق و ظرف غذات کلی ذوق کردی و دست و پا زدی و بعد از خوردنش هم این شکلی شدی:

کیان

تازه کم هم بود و وقتی مامان ظرفتو برد کلی جیغ زدی و اعتراض کردی ولی مامانی دفعه اول که نمی شد زیاد بخوری عزیزم. خدا را شکر مشکلی نداشتی و دل کوچولوتم درد نگرفت و لی خواب شبت هیچ فرقی نکرد.

میدونی مامانی نی نیها وقتی به دنیا میاند شب و روز را نمی تونند تشخیص بدند و کمی طول میکشه تا بتونند شب و روز را پیدا کنند ولی تو از روزی که به دنیا اومدی شبها می خوابیدی و روزها بیدار بودی و من کلی خوشحال بودم ولی الان دو هفته میشه که شب تا صبح 5 یا 6 مرتبه بیدار میشی و داری مامان را دیوونه میکنی. فکر کردم گشنته که ظاهراً اینم مشکلت نبود چون بازم بیدار شدی.

پسری غذا خوردنت مبارک. امیدوارم نی نی خوش غذایی باشی و مامانی را اذیت نکنی. من از الان بگم که اصلاً خوشم نمیاد با قاشق دنبال کسی راه بیفتما!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)