کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

برای کیان عزیزم

عکسهای آتلیه 2

1392/7/20 9:44
نویسنده : مهسا
2,110 بازدید
اشتراک گذاری

پسری عکسهای آتلیه دو سالگیتو دیروز گرفتم و خیلی هم دوستشون داشتم. خوب ژست میگیری ممنونم ازت.جایزت بازم میبرمت آتلیه!

 

 

بقیشون تو ادامه مطلبه

 این ژست راخیلی دوست دارم

 

تو این بک گراند خیلی عکس داشتی و بیشترشون هم خوب بودن ولی چون تو عادت داری موقع نوشتن و نقاشی کشیدن زبونت را در میاری اینو انتخاب کردم که طبیعی تر باشه.

 

 

بهت میادا!

 

 

بابا مجید عاشق این عکسه

 

 

 

 

 

 

زحمت عکسهای امسال را خانم کاظمی تو آتلیه گوش ماهی کشیدند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

سمانه مامان آروین
20 مهر 92 9:57
ای جانم چه پسری........
چه ژست هایی..........
چه لبخندی..........
کیان جون خیلی خوش تیپیاااااااااااا.....



خاله به پای پسر ناز شما که نمیرسم.
ممنونمممممممممممممممممممم
مهسان
20 مهر 92 10:21
واي ماشالله به اين گل پسر
مهسا من عكس گلت را با بك گراند پائيز خيلي دوست داشتم



اتفاقا خانم کاظمی هم اونو خیلی دوست داشت و اصرار داشت که اون را بزرگ کنم ولی ترسیدم یک عکس بزرگ پاییزی بیاد رو دیوار خونمون.
بازم ممنونم یک دنیاااااااااااااااا
مامان تیارا
20 مهر 92 12:49
الهی فدات بشم من موشیه خاله .هزار ماشااله .همه عکسات خوشکن انتخابشون سخته .همشون را دوست دارم .میبوسمت




ممنون خاله.
نمی خوای وبلاگ دوست دخمر منو بروز کنی. دلم براش تنگ شده ها.
مری بهمنی
20 مهر 92 15:05
ماشالا به این گوله نمک.

منم مشتری ماهی خانومم ولی به قول همسرم میگه نمیدونم بعضی از این اتلیه های تهران با نورپردازی چه کار میکنن که عکسا فوق العاده میشن. ما که تو اصفهان پیدا نکردیم متاسفانه. ولی کیان جان ماشالا پتانسیل خوش تیپیش بالاستا. دختر کشه مهسا جون. خدا حفظش کنه شازده پسرو






ممنون عزیزم. شما با دیده لطف به پسر من نگاه میکنید.

خدا به من رحم کنه!


ستاره
20 مهر 92 18:05
مهسا جون خیلی عکساش خوشگلن
خدا واست حفظ کنه پسری شیطون بلات رو
منم اون تم پاییزی رو دوس داشتم
همشون قشنگن


ممنون
دیگه واجب شد بزرگش کنم.
شادی
20 مهر 92 22:49
خوشگل و خوش تیپ یعنییییییییییییییییی این جیگرررررررر

ببوسش



ممنون شادی.
آ رینا
21 مهر 92 16:09
مهسا جون خدا موش موشکتو حفظ کنه، ماشاالله



ممنون ارینا عزیز.پرنسس زیباتو ببوس.
مامان رومينا
21 مهر 92 17:21
عزيزم همه عكسات خوشگلن مخصوصا اوني كه داري نقاشي ميكشييي



ممنونم دوست جون
خاتون
22 مهر 92 9:39
چه پسر گلی. خدا حفظش کنه



ممنون عزیزم.
بهانه زندگی
27 مهر 92 9:06
ماشالا پسرمون خودش نمکی و دوست داشتنیه که عکساش هم خوجل شده . . . خدا برات حفظش کنه . . . خیلی عکساش قشنگ شده

بوس برای مادر و پسمل




ممنون عزیزم.چشمات خوشگل میبینه.
پگاه
29 مهر 92 11:21
عزیزم کیان خیلی خوشتیپی.گوله نمکی.عکسات عالیییییی شده خاله جون.بوووس


ممنون خاله.مرسی که بهم سر میزنی.
مهدیس
1 آبان 92 22:07
کیان جونم خیلی ماهی عزیزم خیلی عکست قشنگه خوب دل میبریا



رسی خاله جونم. این خاصیتم به خالم رفته.
ایدا
6 آذر 92 15:10
وای گلم خیلی عالی بود مبارک باش به نظر من همه عکساشو بده البوم ژرنالی کنن براش تا خوب بمونه
مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم
پریسا
4 خرداد 93 19:04
انشالله که عکسهای عروسی و دانشگاه رفتنش رو ببینیم هزار ماشالله خیلی ناز و نمکیه گل پسرتون من عکسهای تولد 1 سالگیش رو تو نی نی سایت دیده بودم عاشق قیافه اش شدم کلی گشتم وبلاگشو پیدا کردم تا دوسالگیش رو ببینم که نشد مبارکش باشه