کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

برای کیان عزیزم

کیان 19 ماهه شد!

1392/2/9 22:00
نویسنده : مهسا
537 بازدید
اشتراک گذاری

پسر 19 ماهه من، داری بزرگ و بزرگتر میشی و من انگار تو روزها و ساعتها گم شدم. بعضی وقتها میشینم و فکر میکنم که انگار زندگی از دست من خارج شده. از صبح که بیدار میشی با تو و به خاطر تو ساعتها میاد و میره و شب موقع خواب میرسه. انگار نمیتونم به موازات نگهداری از تو و رسیدگی بهت کار دیگه ای انجام بدم. دوستهاییم که نی نی های ناز مثل تو دارند بهم  میگند وقتی دو سال و دو ماهش شد یکم از فشار روحی که نگهداری از کوچولوها داره کم میشه. امیدوارم اینطوری باشه و من به چند تا کار دیگه هم برسم!

کیان 19 ماهه من:

- هنوز علاقه زیادی به حرف زدن نداره. با پانتومیم و زبون کیانی همه چیز را حل و فصل میکنه. فعلا دامنه لغاتش اینه مامان، بابا، آب، اته(بده)، اگیر( بگیر)، مئو (گربه)، دد، هاپ(سگ)...دیگه یادم نمیاد چیزی بگه!

- ببلاک 3 و شیر پاستوریزه چوپان. برای روزهایی که چوپان نیست پاژن هم میخوره ولی شیر دامداران اصلا دوست نداره.

- 20 تا دندون داره، البته هنوز آسیابها کامل نشدند و نصفه و نیمه بیرونند.

- فعلا عاشق ماشین بازی و آمه(به ماشین میگه آم). پشت کامیونهاش صدف میریزه و میبره دور خونه خالی میکنه.

- ساعت مچیشو خیلی دوست داره. حتتی شب هم راضی نمیشه باز کنم و با ساعت می خوابه. بهش میگم کیان ساعت چنده نگاه میکنه به ساعتش و میگه 2.

- هنوزم خوابش کمه. عید دوباره ساعت خوابش از دستم رفت و برگشتیم همون 12 تا 9 صبح. بعد از ظهر هم یک ساعت لالا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)