کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

برای کیان عزیزم

عکسهای تولد کفشدوزکی کیان

1391/7/22 16:15
نویسنده : مهسا
5,025 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

پسرم تولدت در روز تولدت یعنی ٧ شهریور برگزار شد و عکسهاشو برات توی این پست میزارم.

عکسا تو ادامه مطلبه!

تولد کفشدوزکی کیان:

این کارت دعوتت که داخل این پاکتها یک هفته پیش به مهمونها داده بودیم.

در ورودی خونمون:

ورودی خونه

تزیینات کل خونه:

کلاه و سبد گیفت که عکس شما را رو شاسی زدیم و به مهمونا دادیم:

لباس و پیش بند و جوراب و دستبند بیمارستانت:

ظرف میوه که از دست شما که میری سراغش مجبور شدیم روی میزها نذاریم.

شربت

استکان چای:

اینم لباسهای تولدت:

کیک تولدت که خیلی دوستش داشتم و همونی شد که می خواستم . اون کنارش هم کار خود شیطونته که شیرجه زدی توش:

اینم مهمونهای کوچولوت:

تو هم که حاضر نبودی صاف بشینی:

اینم چاقوی کیکتک

اینم یک عکس کامل از کیک:

بریم سراغ شام:

سالاد الویه های نازنینم که خودم عاشقشون شدم:

سالاد ماکارانی:

مرغ :

پیراشکی:

لازانیا:

نمای کلی میز شام:

میز کنار دسرها:

میز دسر:

اینم شما بعد از شام که یک سر رفتید و یک چرت زدید و برگشتید:

اینم هدایای تولدت که توی یک پست دیگه شرحشو برات میذارم:

اینم پسرکم آخر شب که دیگه خسته شده بود:

اینم کیان با وسایل تولدش :

 

اینم فردای تولد که داریم وسایل تولد را جمع میکنیم. کیان چسبهای روی بادکنکها را میکنه تا بترکند و بخنده. البته فاصله ایمنی را رعایت میکنه ها! ببینید:

اینم یک کفشدوزک که به پای کیان چسبیده!

جارو کوچولوی خونمون

پسر گلم تولدت مبارککککککککککککککککک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مژی جون(مژگان)
11 شهریور 91 3:36
وواااااااااااااااای دختر چه کردی......عالی همه چی پرفکت............حرف نداره ..........ای لایک ایت ای لایک ایت
مژی جون(مژگان)
11 شهریور 91 3:37
اقا کیان و ببین ...ماشالا غذا ها رو ببین .......با سلیقه ...کد بانو....خسته نباشیییی ایشالا عروسی اقا کیان
مامان کیمیا
12 شهریور 91 14:34
کیان قشنگم..... تو اولین سالگرد تولدت بهترینها را برات آرزو کنم...آرزو میکنم همیشه شاد باشی،همیشه موفق و زنده و سلامت باشی....آرزو می کنم که "همیشه گریه ات از سر شوق و خنده ات از ته دل باشد". کیان جان تلاش کن تا بهترین پسر دنیا برای مامان و بابای مهربونت باشی....همون طور که اونها برای شما بهترین پدر و مادر دنیا هستند.....امیدوارم روزی مردی بشی که مامان و بابای نازنینت با تمام وجودشون بهت افتخار کنن
سحر (مامان نازنین زهرا)
13 شهریور 91 4:49
به به چه مامان با سلیقه ای . دست مامانی درد نکنه . خیلی زحمت کشیده . کیان خوشگله تولد 1 سالگیت مبارک . ان شاءالله 120 ساله شی عزیزم
مامان نداي آينده
19 شهریور 91 10:14
واي جه سليقه اي ديزاينر آوردي يا كار خودت بود كد بانو چقدر كفش دوزك
سمیرا مامان ترنم
19 شهریور 91 11:55
سلام.تولدت مبارک عزیزم.شما یک ماه از دختر من بزرگ تری.....تولد دختر من هم 7 مهر است.... ممکنه من را برای جشن تولد راهنمایی کنید؟شما اصفهان هستید؟
الهام
19 شهریور 91 16:50
مامان کیان واقعا محشر بود واقعا عالی بود خسته نباشی یک سال و یک روزگی کیان ناز هم مبارک.الهام مامان محمد


الهام عزیز.ممنونم به خاطر تبریکت. خیلی لطف داری. دوست دارم بیام وبلاگ محمد ولی ادرست ارور میده. لطف کن و ادرستو برام بزار.
شمیم
20 شهریور 91 0:36
تولدت مبارک کیان کوچولو.دست مامان و بابا گلت درد نکنه که اینقدر زحمت کشیدن برات و همینطور قناد خوبی که این کیک خوشگلو درست کرده!خیلی خوشمان آمد
persian mom
21 شهریور 91 20:55
وای افرین کدبانو .. خوش به خال شوهرت با این خانوم با سلیقه .. تولد پسری هم مبارکککک
sama
26 شهریور 91 19:29
mobarake shazde pesar hame chiz ziba va ali bud
zizi
27 شهریور 91 0:17
اصلا نمیدونم چی بگم ولی حتما برا بچم چنین سایتی درس میکنم
مامانی فری
30 شهریور 91 17:27
خیلی قشنگ بود خسته نباشی اینشالله تولد 120 سالکیش
سارا
22 اردیبهشت 92 9:54
وای مهسا جون همه چی خیلی عالیه همش کار خودته؟ خیلی با سلیقه و هنرمندی خانم باید برای تولد ایلیا کلی ازت ایده بگیرم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
23 اردیبهشت 92 1:25
مامان کیان عزیز دستت درد نکنه بابت همه چیز و تولدش هم مبارک و ممنون که بهم اطلاع دادی.
یه زحمت . اگه زحمتی نیست فایل رد پا و تولدت مبارک و چیزهایی که به درد بقیه هم می خوره به ایمیلم بفرست تا بنام خودتون ثبتش کنم تا همه بتونن استفاده کنن. ممنون می شم و خیلی ها هم دعاگوت می شن.
sepidehrostami33@yahoo.com


چشم.
مامانیه سپهر
23 اردیبهشت 92 14:01
سلام عزیزم. اولد یکسال گذشته کیان جان رو تبریک میگم. البته ببخشید من الان عکسای خوشکل تولدش رو دیدم. و بهت میگم واقعاً خسته نباشی که سنگ تموم گذاشتی گلم.

ممنون عزیزم. جوابتو تو وبلاگت گذاشتم.

مریم مامان پندار
10 تیر 92 17:00
مبارک باشه عزیزم


ممنون مریم عزیز.
مامان سحر
7 اسفند 92 9:23
به این میگن یه تولد کامل ایول مامان کهاین همه وقت گذاشتی...
مهسا
پاسخ
مرسی عزیزم